tirsdag den 7. august 2012

Hvornår er man død?

Tja jeg vil nok mene, at det er man hvis man bevæger sig meget langsommere end mig da jeg var ude på en såkaldt morgen løbetur. Seriøst, er jeg tilbage til 0=START! Jeg lagde ud med tre kilometer. Løb til lungerne stod mig ud af halsen, gik til jeg var nogenlunde normalt oprejst igen og om igen. Ikke en helt dårlig fornemmelse at komme igang. Med det her udgangspunkt kan formen kun blive bedre og det vil jeg arbejde kraftigt på. Jeg ved jeg kan og lige nu gider jeg godt. Som sikkert skrevet her før, løber bliver jeg aldrig sådan fuldblods. Fint som suplement. Fint til lidt øget kondition. Fint i kampen om kiloerne. Fint med kortere ture og fint så længe lysten styrer arbejdet. Jeg skal bare selv bestemme farten og hverken konkurrere eller sammenligne med andre. Lige nu har jeg lyst til at løbe mere.

                                                                               

Ingen kommentarer:

Send en kommentar