onsdag den 31. oktober 2012

Fuldtids job.

Her er gang i hytten. Fra i går kl 6.30 og til i dag ved 16 tiden, er Olga på visit. Verdens sejeste pige, en af de sødeste og sjoveste piger vi kender.
Vi holdes i gang non stop, dog lige med undtagelse af natten, som udover en sut som skulle i munden tre gange, var stille som i lydløs. Tolv stive timer i streg som englebassen i vores nyindkøbte weekendseng. Der er noget at se til og noget at gøre hele tiden. Der bliver fundet på nye genistreger og ting som skal afprøves og jo, jeg er træt nu, men hold op hvor har det også været hyggeligt og givende. Det er længe siden, at nogen har givet mig mange kys og kram på kort tid og længe siden, at nogen let kunne begejstres over mine ret sparsomme indfald.
Opholdet skal sluttes af med manér. Risengrød og rød saft og så tror jeg min aften skal helliges voksen sysler og egne tanker.


                                   Jeg ser med glæde frem til vores næste sove aftale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar