tirsdag den 9. oktober 2012

Op på stikkerne.

Skønt når ens bønner bliver hørt. I dag modtog jeg en stor æske tændstikker som jeg jo havde efterlyst, til at holde øjnene åbne med.
Kirsten og jeg holdt hyggedag med lækker frokost, strik, en rask gåtur og en masse snak. Fra hendes hjem kører man altid hjem med en følelse af det man har brug for lige nu. Jeg kørte hjem med en ulidelig træthed. Nu var grænsen nået og jeg gik MEGET tidligt i seng og har i dag energi igen. Den kommende nat håber jeg, at jeg kan give den ophængte mor en fuld nattesøvn hvor jeg tager den fulde nattetørn med Olga og naturligvis krydser jeg fingre for, at det er netop i nat, at Olga sover helt igennem.


Søndag nåede jeg også at geare helt ned sammen med "den midterste" og manden. Vi var på egnstur, som det kaldes her, når turen går ud i det blå og vi lader det ske som vil ske. Vi endte bla i Klintholm Havn hvor vi delte en pizza og havde fornemmelsen af, at vi var de eneste kunder i miles omkreds. Gåtur og aftensmad i Stege. En lille miniputby med lige hvad der skal være for at kalde sig en by. Hverken mere eller mindre. Byen har en rigtig lækker og hyggelig restaurant "Slagter Stig" som tilgengæld er rigtig godt besøgt og det forstår man til fulde. En dejlig dag med hygge og opdateringer af løst som fast.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar