torsdag den 22. november 2012

Jeg håber jeg holder.

I dag vil jeg danse. Hele tre timer fordelt over dagen. Jeg glæder mig. Jeg har bare et problem. Jeg har stadig fire sting og et endnu ikke lægt sår i kæben. Tandlægen nappede to inden blodet fossede og han opgav. Vi prøver igen i morgen. Derfor er dansen i dag lidt af et sats, men jeg vil jo så gerne danse, så jeg vælger at pakke tasken og gøre det jeg kan.
Jeg har også planer om at drikke kaffe med "Den store" og besøge Mayol på Blågårdsgade. I den lille hule finder jeg altid nye yndlinge og ikke mindst i juletiden er der goodies på hylderne.
En lang dag i staden vinker forude og i morgen er atter en dag. En dag med min søde lille veninde. Faktisk ikke bare en dag, men et helt døgn. Så bliver der fest i gaden igen.
Weekenden byder på julebutik med hyggecafé og forhåbentlig en masse glade kunder og sidst men ikke mindst "den lille"s fødselsdag. En weekend med fuld power. Måske når jeg at fejre sønnike med andet end yoghurt og suppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar