tirsdag den 6. november 2012

Store fede dyr!

 


Så er der ingen vej tilbage. Julen kommer og fejres skal den. Trods min status af vegetar, har jeg i dag entreret byens førende slagterbutik og bestil to fede ænder til jul. Tre mænd, en ung pige og en baby skal slås om dyrene. Personligt holder jeg mig til en lækker fisk og en grov og fyldig rødkålssalat.
I aften genoptager jeg den ugentlige gymnastik, som har været voldsomt forsømt i meget lang tid. Håber jeg stadig kan følge med og jeg glæder mig. Hop Shop er god gedigen motion. En gennemgang  af hele kroppens muskulatur samt noget konditions træning. Man kommer når man kan og betaler kun når man møder op og tilmed er det billigt. Lige til at gå til for næsten alle med to ben og ditto arme.
 Håber energien holder hele vejen, selv om dagens tandlæge besøg endte med en diagnose på (formodet) bihulebetændelse. Så var det den som bankede og buldrede de to sidste nætter. Sådan noget under nemlig ofte ikke folk at ligge ned for længe.Hjælper penicillin (igen igen) ikke blev der truet med kæbekirurg........på en scala fra 0-10 hvor bange er jeg mon så lige for sådan en fyr? Faktisk nok 12 hvis hele sandheden skal frem.
Ps: Overskriften er henvendt til ænderne og ikke tandlægen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar