onsdag den 21. november 2012

Strikke Café.

Hygge, hygge, hygge, strik og gåtur gennem skoven. Sådan kan vi lide det, mig og Niecen. Da det kun var os som mødte op til dagens arrangement, var det jo også os som bestemte indholdet.

                              Niecen døjer nyder stadig det stribede babytæppe.

                      I den lille boks foran hende, var der de lækreste tundeller.


                       Min trøje er nu samlet på rundpind.


      Den dejligste Nieve-værtindegave, havde jeg personligt slesket og tigget mig til. TAK Kristine. Uf den er lækker. Lige til Iphone og dankort og lidt mønter (hvis man har). Den slags laver hun jo selv, så besøg hendes blog og ustyrlig dejlige SHOP.

Og hvad................synes du jeg linker lidt rigelig voldsomt til hende? Jamen altså, jeg holder jo så meget af hende og er SÅ stolt af hendes kreative evner, men se nu bare på det selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar