torsdag den 16. maj 2013

En helt anden drejning

Alle de fine billeder som der blev linet op til i går, må i vente lidt med. Niecen med de ferme hænder var forbi til strik og frokost. Når hun er på banen skal det hele ikke bare fotograferes. Næ det skal også gøre ordenligt og i det rigtige lys. Den slags bliver vi hurtigt grebet af og springer rundt efter nye motiver og nye emner, at planlægge ideer fra. Nu er netforbindelser til min pc røget, så blog indlæg med de gode billeder, bliver erstattet, af i flæg fra IPad og et billede fra samme. I skal jo ikke snydes for et første, enkelt billede, af den løn jeg tjente ved, at massere på den skønne dames meget spændte ben. Lønnen var en hue. Ikke bare en hue, men DEN hue. Den skind hue, som hun selv har syet engang og jeg lovpriste så meget, at jeg nu er den glade ejer af den. Desværre er huen ikke til mit hoved, men til et barn, og når jeg finder det rette barn, skifter huen ejer.
Dagen bragte mig et par pinde videre på den trøje, som jeg begyndte småt på i Indien. En trøje i pang og knald farver til Olga. En stor lækker vams som vil lune til vinter, men som sagtens kan komme i brug på sene sommer aftener og tidlige morgener, hvis jeg kender mit hjemland ret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar