lørdag den 13. juli 2013

Så er jeg klar.

Sidste hånd er nu lagt på sommer klargøringen af det lille sommerhus. Havemøblerne står klar, der er kommet fint gulvtæppe i gården, parasollen er slået op, hængekøjen er klar til en lur og der sat gynge så lavt op, at Olga selv kan gynge. 
Køleskab, fryser og køkkenskabene er fyldt til min en uges forbrug. 
I morgen rykker jeg ind for de næste to uger, kun afbrudt af en lille weekend afstikker.
Olgas dagpleje holder ferie og Olgas mor skal arbejde, så Olga og jeg skal leve sommerhus livet, med selskab om aftenen. Onsdagene er reserveret til udflugter med selskab af Niels.
Ellers skal der ikke ske så farligt meget mere end at være. Faste rutiner og hygge. Små ture til søen og skoven. Klappe en hest og glo på en snegl. Spise ude til alle måltider og bade i kar i haven. 
For mig skal pauserne også handle om en god bog, lidt strik, lidt syning med pailletter og forhåbentlig besøg af dem som gider komme forbi til kaffe i det grønne. Nååååå ja, og så skal der jo lige øves lidt dans, så jeg er klar og skarp til KULTURHAVNEN d 3.8, hvor jeg håber vi ses. Jeg danser som nok bekendt, på Multiscenen ml kl 18-19. UPS, det er om små tre uger.

3 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt, Stella. Hun er godt nok heldig, hende Olga pigen :-)
    Og jeg gider absolut godt kaffe i det grønne en dag, det kan passe dig. I næste uge går vi i gang med at male Emmas gamle værelse, så Adam kan rykke ind, og derefter starter rokaden, for så flytter vi soveværelset ned i Adams værelse, og så er der jo plads til kontor/krearum/musik- og gæsteværelse i vores nuværende soveværelse. Så du kan nok forstå, at en kaffepause vil være tiltrængt ;-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Du giver bare lyd Lotte, så finder vi tid til noget kaffe.

    SvarSlet