torsdag den 5. september 2013

Dejlige damer.

I dag havde jeg fornøjelsen af hele tre dejlige damer på samme tid. Niecen- Kjær&Schmeling- hendes mor og Olga. 


Der blev gået til den bla helt bogstaveligt, da vi startede med en gåtur rundt om Åsen. 
Strike var der masser af og jeg stod for frokost og kaffe. Snak mangler der ikke i sådan et selskab. Der spørges både i øst og vest og svares både hid og did.
Olga strikker ikke endnu, men optrådte med en lille stille mavedans.
Jeg bød på tærte med alt godt fra urtehaven (dog ikke egen have) 



Gammeldags æblekage fra egen avl 
Og blev forkælet med æg fra Niecens egen hønsegård. Uhmmmm nylagte æg minder mig om min egen hønsegård fra tiden på landet. Nu må jeg glæde mig over andres dejlige æg og DET gør jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar