søndag den 16. februar 2014

Ugen som fløj afsted.

Ugen bar præg af Izabels vinterferie. Pludselig blev her stille. Manden tog til poker og jeg begravede mig i sofaen med strik og halvdumt fjernsyn. 
Weekenden gav også mulighed for, at jeg kunne komme igang med min monster tykke bog, som jeg fik af ældste drengen i julegave. Vist omkring sekstenhundrede sider forude. Den bliver jeg ikke færdig med foreløbig kan jeg fornemme.
Pludselig var det søndag. Manden ude af huset hele dagen og pludselig tog en vis herre ved mig. Jeg kom i krea mood. Sådan bare ud af det. Sådan bare fordi inspirationen var til stede. Krea på den rolige og hyggelige måde. Drevet af lyst og skabertrang og ikke den mindste snert af burde og skal.
Pludselig var der både en selvkomponeret simre wok ret over ilden, et stenalderbrød i ovnen og en langtidshævende bolledej i køleskabet. Jeg fik startet symaskinen op og pludselig havde jeg syet to nederdele. Endnu en med vandfald, bedre end sidste forsøg, men stadig med plads med små forbedringer og en helt almindelig glat nederdel færdige.






Den bolsjestribede forårshumørbombe blev strikket færdig til lidt tv kiggeri og nyhederne var baggrund for endehæftning.




Sommetider når man bare en masse uden at man føler sig trav. Selv om det lyder som om, at jeg har drønet rundt, havde jeg faktisk også kaffegæster. Olga og hendes mor kom forbi og præsenterede dagens hippie look, med lilla kjole tilsat mange, som i ekstrem mange, og meget gamle halskæder. Flere af dem faktisk fra Olgas tipoldemor. Der var både flower og power.




Ugen bød også på lidt sommerplanlægning. Mavedanse sommerskole, hvor jeg har tilmeldt mig fire kurser. Endnu mere at se frem til. Ekstra motion, ekstra dans, ekstra undervisning og sprit nye input. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar