mandag den 28. september 2015

Kan zumba erstattes?

Absolut ja. Idag erstattede jeg min time med, at invitere manden ud på en cykeltur. Ud i det blå kørte vi og vi kom vidt omkring på halvanden time. Det meste af turen foregik i det smukkeste september solskinsvejr. Ok, der er en smule skarphed i luften, men solen har stadig magten. Vi lagde vejen omkring smukke Vallø, hvor træerne pludselig har fået en mere farvestrålende kjole på. Der er kommet både gul og rød. Nu ved vi med sikkerhed, at efteråret er indtrådt.



September er begge mine store børns fødselsdags måned. I dag var det nummer to som blev fejret. Treogtredive år. Tillykke til ham. Minder mig igen om, hvor hurtigt tiden går eller retter sagt løber. 
Varme efterårsdage er også oplagte til, at give haven et af de nok sidste ukrudts tjek. Der skal lige hives lidt endnu et par steder, høstes flere krydderurter og klippes en masse ned. I år skal det være. Jeg har planer om en alvorlig studsning af samtlige roser og buske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar