fredag den 11. december 2015

Juleshopping og lækkert økohotel.

Tirsdagen toppede jo med juleafslutning på danseskolen. Først nu har jeg fundet et billede af mig selv.


Efter festen, tog vi på hotel. Økohotel. Hotel Guldsmeden i Helgolandsgade på Vesterbro. Et fedt hotel, hvor man svøbes i øko fra kælder til kvist. Selv en bambus øko tandbørste får man og yoiletpapiret er naturligvis også gennemført.








Bare fordi det er øko, er der ikke gået på kompromis med lækkerheden. Karbad, himmelseng, og top lækker morgenmad. Et virkeligt godt fundament for et par dages juleshopping, hvor der i høj grad blev købt lækkerier til os selv. Gaver og lidt julegodter. 
Torsdag sluttede vi af med vores faste tur til Christiania. 
Den lille sluttede sig til os på Staden og aftensmaden tog med begge "De to Små". Bilen var proppet da vi vendte hjem efter den tur. 
Hjemme igen venter en masse gavepapir på, at blive draperet om diverse gaver. 
Der ventede også babyer. Den ene skønne baby efter den anden. Energi og zone terapi tiltrækker skønne babyer som kæmper med et umodent tarmsystem og mavesyre som endnu ikke kan holdes nede. Hvor fedt er det lige, at arbejde med små smækre kunder, som takker med smil og ny trivsel? Ret fedt kan jeg betro. Tænk at have sådan et job. Jeg går aldrig sur på eller hjem fra mit job. Jeg elsker mit job. Hver eneste dag. Så er man da ret heldig og meget priviligeret vil jeg mene. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar