onsdag den 2. december 2015

Måske er der lidt forståelses problemer omkring min Give Away?

Jeg siger det bare lige igen, for god orden skyld. 
For at deltage i min Give Away, SKAL man være FAST LÆSER (eller lige blive det, der ude i højre side) OG man SKAL lægge en kommentar under indlægget, så jeg kan se hvem du er og du lige skriver, at du både er fast læser og deltager.
Det hiver altså 1 lod.
Hvis man vil deltage med et ekstra lod, SKAL man linke til min Give Away på et eller andet socialt medie og lige gøre mig opmærksom på det. 
For god orden skyld vil jeg også lige nævne, at man gerne må deltage, selv om man er i familie med mig, uanset hvor tæt, eller om man evt er klient i forvejen. Her er ingen snyd og ALLE deltager på lige fod, så bare kom frisk. 
Er der problemer med teknikken, så skriv, måske kan vi sammen løse skidtet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar