torsdag den 17. december 2015

Vi når det hele.

Så er sidste hånd lagt på Olgas gaver til familien. Pakket ind og fine til og fra kort med stempler på. 
Havregrynskugler er trillet og rullet i kokus. Jeg har inkasseret en fin tegning med juletræ og fine pakker.
Igen i år nåede jeg hvad jeg helst vil nå. Olga og hendes gaver er én af dem. Ikke bare af pligt, men allermest af lyst. Men det skal klares uden stress, ellers bliver det ikke af den rigtige slags.



Den absolut sidste hjemmelavede gave fra min hånd er klaret, pakket ind og mangler blot at bringes ud. Endnu et par af de fede varme hjemmesutter/sokker, som gerne skulle give basis for gode hygge juledage til modtageren.


Årets sidste workshop er klaret. Halvanden time med fuld fokus på teknik. Den slags, som man til hver en tid vil kunne nørde med. Uanset hvor langt man er i sin dans. Der kan altid findes nye trin, nye vinkler at se tingene på, nye måder at forstå en detalje på og nye måder at dreje en hofte på. Små intensive sessions som er guld værd. Masser af dans, masser af teknik og hjernen nulstilles. 
Heldigvis er der en ny workshop allerede d 4/1 hvor jeg ser frem til mere nørderi. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar