lørdag den 5. december 2015

Weekend med fynd og klem.

Weekenden blev skudt igang, med en tur i blæsevejret med " Den lille smukke Amarkaner". Hun er altid frisk på sjov og oplevelser. Hentede hende i børnehaven og begav os ud i verden. Vi var inde i forskellige butikker og se på legetøj og hvad hun ellers faldt over på vejen. Bla tyggegummi. 
Tivoli var målet og vi nåede op til flere forlystelser, legepladsen og Rasmus Klump pandekager, før turen gik hjem til aftensmad med hendes forældre. Også hun er kommet i tegne alderen og begavede mig med hele to af de fine. 

Både Balletpige med pandehår og store ører


Og en smuk sommerfugl.

Lørdag var det tidligt op og afsted til dans. Tre timer i streg. Halsen værkede og feberen sneg sig ind på mig. Jeg holdt mig igang med et par piller og en masse zoneterapi og var faktisk i rigmelig fin form til julemarked hos Rastablanche/Grønlycke, sammen med manden. Som altid lækre og finurlige sager. Unika og indiske lækkerier. Jeg var heldig, at finde en speciel skjorte, røgelse og fine lysholdere.


Smukt gavepapir, indiske bånd og lidt pynt til et kommende syprojekt, som jeg har i støbeskeen.


Videre til El Tapæo tapasbar, hvor vi hyggede med de små lækre retter og et glas vin. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar