torsdag den 1. september 2016

TILLYKKE.

Fjorten år i dag. En stor pige. Min klinik Englegården er fjorten år i dag. Også de år er løbet super stærkt og med rivende udvikling. Da jeg startede klinikken var jeg Reiki healer og sprit ny Rosenterapeut. På fjorten år har jeg udvidet min faglige værktøjskasse betragteligt. Et hav af korte og lange uddannelser og kurser vævet ind mellem hinanden til et broget tæppe. I dag har jeg en spændende og levende klinik, hvor jeg jonglerer frit mellem adskillige tekniker og retninger. På den måde falder man ikke i søvn som behandler. At have klinik hjemme og være eneste ansat kan sagtens blive ensomt og det er vigtigt at holde sig fagligt igang hele tiden. Det har jeg gjort og det lever jeg med hvor eneste dag. Uforudsigelighed, faglige udfordringer, og konstant jongleren mellem hvad jeg netop vil vælge til denne klient og hvorfor holder mig igang hele tiden. 
To klienter bliver aldrig ens, lige som to dage aldrig er ens. Lige der ligger spændingen i mit job. Lige der ligger udfordringerne. Lige der vokser jeg fagligt. Lige der udfordrer jeg mig selv og lige der bliver min klinik spændende at besøge for andre. 
Jeg satser på mere end fjorten år mere i min klinik. Mange flere år med udfordringer og ny viden. 
Hvis du skulle være nysgerrig på hvad jeg laver i min klinik, er du mere end velkommen til, at slå et smut forbi min hjemmeside www.engle-gaarden.dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar