fredag den 9. februar 2018

Så skrid dog ud af mit liv!!!!!!

Altså ikke jer, mine læsere. Men de typer, som lige nu morer sig med, at hacke løs på facebook. Om de reelt gør det, eller det bare er endnu en af de utallige skøre trusler om dit og dat der drøner rundt, aner jeg ikke. Orker bare ikke at høre mere på det.
Men nogen som seriøst skal skride ud af mit liv, er de snyltere som nu for anden gang har fingrene i mit Master kort. Sidst var det efter en tur i USA hvor nogen hærgede løs og købte tøj og andre lækre sager på min regning. Denne gang er det efter turen til Marokko, at der skal købes tøj på min konto. Men ok, jeg må sige, at jeg er imponeret af NETS, som lige kontakter mig en aften og spørger om jeg er ved at købe tøj på nettet i en navngiven shop. Det var jeg ikke. Ok, så blev kortet lukket omgående. Det er sgu da ret go stil. Den lækre side af overvågningssamfundet. Den side som kommer mig til gode. Hvor der er en åbning, er der folk klar til at stikke sugerøret ind. Klart nok. Jeg får jo pengene erstattet. Men shit man har lige lidt arbejde med det og så hader jeg nye koder, som jo følger med et nyt kort. Pt kan jeg ikke se at noget er trukket på kortet, men detver jo netop fidusen med Master. Kontoopgørelsen kommer først senere.
Man kan vælge at blive paranoid og se tyve og røvere over alt. Det gider jeg ikke spilde min gode energi på. Jeg vil bevare mit positive livs og menneskesyn, rejse ud med åbent sind og kaste mig ud i livet, men øv hvor det irriterer mig med den ekstra kontrol og mistænksomhed som lige sniger sig ind i den næste tid, ind til næste opgørelse.
Et nyt kort er modtaget. Jeg vælger at glæde mig over en instans som faktisk fungerer optimalt.
Tak til Nets. Og 👎til tidsrøverne. Håber i det mindste at de fik noget pænt tøj. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar