tirsdag den 23. marts 2010

Give away


Ih hvor er det altså spændende for tiden. Jeg er jo novice i bloggin/blogning? og kan ikke finde ud af, hvor pokker jeg kan se hvor mange som har besøgt min blog. Det kunne jeg på min gamle hjemmeside, hvor jeg også skrev dagbog. Det var faktisk ved at tage modet fra mig. Skrev jeg bare ud i den blå luft? hvor skulle jeg få læsere fra? og meget meget mere var jeg begyndt at spørge mig selv om. Også give away så spændende ud, men det kunne jeg heller ikke lige få hold på. Øv bøv dumme blog. Hvad skulle jeg da også her.
Men så i går skete der noget helt vildt. JEG FIK EN KOMMENTAR!!!!!! Hold lige op hvor var det spændende, så var der da en som havde opdaget mig og tro det eller ej, JEG HAR FÅET EN TIL KOMMENTAR!
Se den slags giver jo selvtillid og blod på tanden.
Jeg deltager i en give away. Først meget forsigtigt med en kommentar, det kunne jeg da finde ud af. Så pludselig fandt jeg også ud af fidusen med fast læser, altså to lodder, jo jo.
Men nu kære læser/læsere, skal i bare høre i hvis give away jeg deltager. Skønne Kristine, med de fantastiske smykker. Jamen det er vel det her man kalder et link, ok uden billede, så langt rækker mine evner ikke endnu. Mon ikke jeg nu er på tre lodder?
Måske ødelægger jeg det hele for mig selv nu. Jeg vil betro jer noget, som måske vil få nogen til, at dømme mig indhabil i omtalte give away.
Kristine er min niece. En rigtig dejlig en af slagsen, som af og til, gider at bruge en hel dag på sin faster og lære fra sig. Hvad jeg lærer, kan jeg kun anbefale at se på hendes blog. Jeg har slet ikke hendes evner eller ambitioner, men jeg elsker at få lov til at prøve, at lære noget og ikke mindst det dejlige selvskab.
Vi bliver alle ældre, også vores niecer og nevøer. Man mister ofte følingen med dem, de får deres egne liv, men så er der alligevel et eller andet, hvor man mødes om noget- hvis man er heldig og det er jeg- og får lov til at være en del af deres liv. Det er jeg meget taknemmelig for og med Kristine er det altså smykker og i det hele taget kreativiteten vi mødes om. Som sagt, besøg hendes blog og døm selv.
Pludselig en dag, når jeg finder ud af, om der er mere end de omtalte to, som læser min blog, vil jeg også lave en give away.
Skriv endelig kommentarer til mig og måske er der en som kan fortælle mig, hvor pokker jeg kan se, hvor mange som besøger min blog?
Efter en dejlig morgen løbetur gennem Ribes smukke natur, i dejligt, men koldt, forårsvejr, vil jeg pakke mit habengut sammen for denne gang, spise en frokost med mine dejlige Ribe piger og vende næsen mod Køge, hjem til mand og barn/voksen og min klinik og bare sige tak for denne gang.

1 kommentar:

  1. Dejlig læsning. Vil prøve at kigge ind hver dag og få lidt inspiration!

    SvarSlet