søndag den 14. marts 2010

Kost og ernæring


Dagen i dag, stod i Lunas Univers`s tegn. Kost og ernæring var dagens tema. Dejlige, engagerede kvinder mødte op, og diskuterede, debatterede, rådede og lyttede til det spændende emne og vi kom vidt omkring. Smagte gode ideér til sund og nærende morgenmad og en frokost/madpakke ting som denne spinatmuffin. dagen endte med en ny møde dato og det bliver helt sikkert ikke mindre spændende. Der er stadig to ledige pladser, hvis det har interesse.
lunas Univers sluttede i god stil med en rask gåtur gennem Køge Ås. Motion krydret med spændende historier om Clara Friis`s påståede ridt gennem skoven ved midnatstide. Jeg har været der, men aldrig mødt hende.
Mange har besøgt min hjemmeside sidste uge. Jeg har jo lov til, at håbe at det er nogen her fra blogland, som skulle være blevet nysgerrige på, hvem jeg mon var og står for.
HJÆÆÆÆÆLP! I må jo tro at jeg er helt tosset, ikke kan stave, bruge et tastatur, se forskel på store og små bogstaver og hvad ved jeg. Det ER IKKE tilfældet. Pludselig så jeg hvad der var sket med min hjemmeside. Min ITekspertven, mener der var tale om hackere. Tro mig, det er frygteligt. Ønsk det ALDRIG for nogen. Min lørdag gik ved tasterne. Nu er alt rettet op igen og jeg krydser fingre for, at det bliver ved denne ene gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar