torsdag den 11. marts 2010

En Torsdag


Jeg startede dagen i sejeste stil med en løbetur. det gik bedre end ventet, med at komme ud af sengen og afsted og det er jo fantastisk når det er overstået. Spændende klienter som altid og så en tur til Hop Shop, med håb om lidt opstramning.
Den sidste tid er i stor stil gået med min computer. Blog og billedredigering er to svære størrelser hver for sig, men SAMTIDIG er det med at holde hovedet koldt. det begynder langsomt at lysne forude. Noget begynder at tage form og det er jo faktisk rigtig sjovt.
Mon der snart bliver mere tid til mine ventende garner igen???
Det går jo unægtelig MEGET langsomt med det hæklede sjal. Hver række er meget lang og kræver rigtig mange masker, men det dejlige ved hækling er jo, at det er så let at sidde med, så venligt for armenes udsatte muskler og led.
Nu tror jeg bare ikke jeg kan vente længere og så må jeg jo bare veksle lidt. Jeg må bare igang, med den mega multi stribede poncho. Først skal alt garnet vindes op og så skal jeg lige hitte rede i opskrift forklaringen, men tror jeg har forstået den.
Her taler vi om tykke garner, tykke pinde og hyppige farveskift, så det er ikke et strikketøj man bare lige slæber med i håndtasken, eller med til London på mandag, for den sags skyld. Der er hækleriet nok mere egnet og ikke mindst min tykke bog som også er lidt forsømt.
Det er bare om at nå det hele, når man er en nysgerrig sjæl, som vil deltage i det hele og helst lidt til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar