lørdag den 10. april 2010

Andendags gilde

Bruger man mon andendags gilde mere. Nogen, bla jeg, husker jo begrebet. Dagene efter konfirmationen, hvor vi var til fest hos hinande. Ungdomsfest i de små hjem. Forældrene var naturligvis og lyset på behørigt fuld knald, dansen gik. Mon ikke den slags er gået bort, lidt en stille død? Jeg tror det.
Andendags gilde var under alle omstændigheder det jeg holdt hele dagen i går.
Vi startede med brunch, økologisk, på madmanifesten på Amager, så i zoo og aftenen blev tilbragt på Sultans Palace i Valkendorfsgade. Skøn mad, forrygende betjening og god mavedans.
Der var desværre mandefald på dagen, så vi endte med Niels og jeg og min mellemste søn og hans dejlige kæreste.
Igen en god, lang dag.
Nej jeg har IKKE glemt den næste give away. Den kommer om et øjeblik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar