lørdag den 10. april 2010

En dejlig dag


Lidt stemningsbilleder fra min fødselsdag i går. Hold da op for en dag, som startede kl 7 med morgenbakke på sengen og en smuk ring fra min mand. Han er er altså fantastisk til gaver, god til at huske mine ønsker, kan også selv tænke og overraske og altid ledsaget med et digt, tegning eller andet personligt. Senere kom han hjem med en vanvittig smuk buket i lilla nuancer.
Formiddagen var travl med forberedelser til det store gæste opbud. I mens blev jeg overdanget med smsér, opringninger og mails fra nær og fjern. Det er bare så dejligt at blive ønsket tillykke med gode tanker og god og varm energi. Den slags bliver man vist aldrig for gammel til.
Gaverne var også bare så dejlige, hver og en. Hjemmelavede, gennemtænkte, oplevelser, forkælelser, ydelser, god og spændende læsning og film, garn og værktøj, særpræget pynt til hjemmet bla friskt hjenførte figurer fra Afrika og flere smukke buketter. Jeg har virkelig valgt mine venner med omhu. Tak alle sammen. Jeg fik bare så meget som vil minde mig om en god dag og om jer, om dejlige venskaber, varme tanker, omsorg og kærlighed i meget lang tid. Hvor er jeg i grunden rig , men også mæt og meget træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar