mandag den 19. april 2010

Mit fysiske og helt konkrete udbytte af dagen i Silkeborg. Jeg havde taget garn, mega hæklenål og opskrift med og fik hæklet denne kasket. Kasket har jeg aldrig gået med før, men så er det vel egentlig også ved at være på tide, når man er blevet 48 år. Den passer til min nyligt strikkede poncho med de mange farver.
Vendestrik og mønstre i ret og vrang var bog titler jeg lige måtte eje og har da også fået en go ide`. Det multifarvede nyerhvervede uldgarn fra Tanterne, skal da blive til en bluse i vendestrik. Det var jo garanteret derfor, at jeg faldt for det, dengang vidste jeg det bare ikke. Den viden er kommet til mig i nattens løb. Bogen om den slemme pingvin Tar-tar fik jeg kvit og frit af skønne Karen Klarbæk, som også lige gav sig tid til, at fortælle mig om sin far, som jo er forfatter til bogen. Den kvinde skal man ca være sammen med i 2 min, så har man stor respekt for hende og MEGET lyst til at lære hende nærmere at kende.
Jeg kæmper stadig med maskineriet, jeg har massevis af gode billeder. De kommer, men ikke bare lige og endelig fik jeg altså lov til at lægge det på siden. Tålmod mine damer. Søg og du skal finde, jeg søger og prøver og gør hvad jeg kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar