tirsdag den 11. maj 2010

Et mindre apotek


Disse remedier har der heldígvis endnu ikke været brug for, men et mindre apotek har jeg da gang i. Jeg er syg. Åh nej og Barcelona venter på mig. Jeg har halsbetændelse, bronchitis og måske lungebetændelse(egen diagnose) så lægens gode penicillin måtte rekvireres, naturligvis supleret med alt fra helseskabet.
Jeg har arbejdet rigtig længe i dag, sådan er det jo at være selvstændig, noget for noget og en lille ferie kræver ekstra arbejde før og efter, hvis kalenderen skal ballancere.
I morgen kort dag og lige en kop the med niecen, som kommer med mine bestilte varer, så jeg kan lave smykker i eget hus. Det sidste skal pakkes og i morgen aften skal jeg i strikkecafe`hos Kirsten i Valby. Det bliver dejligt. Tid til afstressning og nedtælling og tid for opdatering af nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar