torsdag den 20. maj 2010

Lunas Univers

Så har jeg igen igen brugt en halv dag, på ingen verdens ting. Har skrevet et rigtig godt brev, hvor i, jeg inviterer til sommerfest i Lunas Univers.
Igen var der problemer med hjemmesiden. Alt andet ændres når jeg lægger andet ind, så nu har jeg lavet det på en meget forenklet måde under spændende nyt. ØV.
Lunas Univers, en verden for kvinder, har jo optaget mig meget, både som tanker og handlinger, gennem vinteren og foråret. Lidt som en prøve på, hvilken for dette forum skal have. Vi har lavet en masse sjove og spændende ting: Yoga, afspænding, meditation, fantasirejser, bækkenbund/mave/ryg styrkeøvelser, mavedans, visionboard, kost og ernæring og strikkecafe´. Emner har der været og er stadig nok af. God tilslutning efterhånden, men det kniber med pladsen og med tiden. Nye tanker er i gang. Konceptet skal finde nye former. Måske sjældnere møder, men i længere tid, noget skal væk og nok gøre plads til nyt. SPÆNDENDE det er det. D 26.6 holder Luna så afslutnings for sommeren. Vi skal være i haven i mit sommerhus og der bliver knald på i 8 stive timer. Vi skal lave yoga og danse, lave visionboard, spise sammen, give plads, lytte og fortælle og se hvad der ellers sker. Jeg glæder mig meget til dagen. Alle deltagere gennem tiden, har været ganske særlige og sammen, bliver det en fantastisk gruppe.
Lidt planlægning af dansetrin, frokost og samkørsel og et par andre detaljer lurer på mig forude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar