fredag den 25. juni 2010

bliver man grim af motion?


Det er der da noget der tyder på. Øv på dette billede, kan man ikke engang se HVOR rød jeg var i hovedet.
Jeg har ikke løbet i præcis 3 måneder og kastede mig ud i at løbe 4 km i dag. Der var hurtigt adskillige organer som stod klar til at ryge ud af kroppen, først og fremmest lungerne, så indrømmet, jeg måtte gå en hel del af ruten. Jeg klarede strækningen på 28 minutter. Ikke noget at prale af i løbekredse, men dog hæderligt efter 3 mdrs pause og en del gang. Med det resultat kan det jo kun gå fremad. Jeg må jo nok bide i det sure æble, og kaste mig ud i løbet den næste tid, da alt andet lukker ned i ferien. Jeg danser naturligvis i kælderen. Øves skal der jo og lidt arme og mave træner jeg da også og går en tur og sådan, meeeen løb kommer jeg nok ikke uden om. Sandheden er, at løb ALDRIG helt er blevet min yndling. Det er ok, fin motion, frisk luft og smukt i skoven osv men hold op hvor det keeeeeder mig. Det skulle jo efter sigende være sundt at kede sig, så jeg bliver nok mega sund (og grim).

3 kommentarer:

  1. Synes nu ikke at du ser grim ud. Ser mere ud som om du morer dig kosteligt. Kender udemærket godt følelsen af lungerne der er ved at klatre ud af munden efter en løbetur. .-)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig med dig. Jeg synes også, at det er frygteligt kedeligt at løbe, men jeg gør det ;-) Har ellers prøvet at løbe med lydbog - stadig kedeligt. Det hjælper lidt, hvis Bruce Springsteen er med ;-) OG jeg bliver nærmest bordeux i hovedet!

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    Du er da total frisk. Jeg går gerne LAAAANGT med hunden, men skulle jeg løbe 4 km, ville jeg med sikkerhed smide et par organer.
    Kh. Marianne

    SvarSlet