fredag den 25. juni 2010

Verdens grimmeste hat.


Jeg plejer ikke at se fodbold og er faktisk ret ligeglad. Den i går aftes satte jeg mig alligevel ned og så. Stemningen i stuen blev hurtigt ret negativ, ikke mindst på Jon Dahl Thomasson. Lige netop ham kender jeg trods alt, så ham forsvarede jeg naturligvis. Til sidst sagde jeg, at hvis/når Jon scorede, ville jeg tage den totalt grimme VM hat på, som min mand lige har hjembragt fra et bankospil i tennisklubben og som jeg lige 5 min før, havde sagt, at jeg ville smide ud. Nu ville jeg tage rædslet på og beholde den på resten af kampen.
Hvem scorede?????Ok, noget knebent, ja ja men dog et mål.
Her har i mig med hat.

2 kommentarer:

  1. hehhehe.... Men fatter altså ikke, at du satte dig og så det???

    SvarSlet
  2. Nu ville jeg bare side og slappe lidt af i min sofa. Meget sjældent at jeg gør det og så var det jo der, lige foran næsen at kampen var. Kan være hyggeligt nok, bare det ikke tager overhånd.

    SvarSlet