tirsdag den 1. juni 2010

Det er da også kvindeliv

♀ ♀ ♀ At være til frisør i tre stive timer, forde der skal nyt liv i krøllerne med en lille klipning og noget mere farve på toppen, så jeg føler mig en lille smule ny og ser noget bedre ud end jeg faktisk føler mig.
♀ ♀ ♀ Kvindeliv, er for mig også, at få besøg af en flok damer i aften, som vil undervises i afspænding, styrketræning af ryg, mave og lidt overarme, samt i meditation.
Altid spændende, også for mig, da to gange ikke er ens. Jeg tilrettelægger aftenens program , efter hvad jeg føler er vigtigt netop den dag. I aften skal vi afspændes dybt i både krop og sjæl.
Hvad skete der så hos lægen????? Øh bøh, svar på celleprøven kommer om fire/fem uger!!!!!!!!
Halsen må en øre,næse,hals fyr se nærmere på. Jeg har valgt den gamle fra Faxe, som stadig er til at lokke til, at undersøge med spejl, da jeg ikke vil have kikkert og andre nymodens ting i halsen. Halsen er et meget følsomt område for mig. Basta.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar