søndag den 20. juni 2010

Omsorg og kreativitet

Et dejligt døgn med besøg af Izabel.
Vejret har været bedre op af dagen. Ok, blæsende, men dog sol. Izabel som efterhånden kun leger med dukker hos farmor, var fuld af omsorg og nursede og puslede de yndige små, Ruth og Bente, som nød både skumbad og spejlæg i haven.
En ekstra hyggelig detalje ved sommerlivet i gårdhaven i Ribe er, når Trine stikker hovedet over hegnet til en sludder.
Izabel fik hurtigt lært at knytte dobbelt og soldaterknytning og nåede hele to fine armbånd. Det var svært at lære, men pludselig skred det jo bare.
En gåtur gennem ribe, ned og hilse på heste,æsler, geder, får og kænguruer på Ribelund og så lige slutte turen og besøg hos farmor af, med en is fra "Isvaflen". Sådan skal det være.
Nu er hun hjemme hos mor igen og klar til den sidste uge i skolen, før en god lang sommerferie og inden længe, start på tredie klasse, med historie, engelsk og svømning som nye fag.
Nu vil jeg nyde min avis og en god nattesøvn og glæde mig til tur med Trine i morgen. Vi skal til Gråsten slot og til Als. Har ikke været nogen af stederne før, så jeg kan jo ikke andet end glæde mig. Håber på godt vejr og gode billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar