mandag den 21. juni 2010

Jeg har vundet

Hold SÅ lige fast. Jeg har vundet i en Give Away hos Kristine. Et smukt billede, som jeg skrev at jeg ønskede og at jeg ville give det til min søn, som er ved at få ny lejlighed. Jamen altså, SÅ VANDT JEG, MIG som ALDRIG vinder. Jeg blev helt glad i låget og sådan lidt dirrende inde i. Sådan noget er jeg slet ikke dus med. Dejlig følelse kan jeg hilse og sige.
Desuden, skinner solen noget så smukt her i Ribe. Jeg skal på tur med genboen og jeg glæder mig som til udflugten i første klasse.
Måske skyldes solen også at min niece Kamilla har fødselsdag. når man ser hende, er noget af det første man tænker: SOL. Hun ligner en omvandrende sol. Forestil jer en skinnende glad sol med smilehuller, måske lavet af marcipan, SÅDAN er Kamilla og sådan har hun altid været. TILLYKKE til hende og gid hun må få en rigtig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar