onsdag den 9. juni 2010

Roskilde festival

Så er billetterne indkøbt. Jeg skal efter mange års dvale, generobre Roskilde festivallen. I flere år har min mand hærget pladsen med gutterne. I år bliver det sammen med mig. Lidt luxus tillader jeg dog mig selv. Vi skal bo i autocamper, hvilket gør, at man ligger i en rigtig seng og ikke i et lille telt. Jeg kan tisse på eget toilet om natten og børste mine tænder i egen vask med mit medbragte vand. Vi må ikke bruge ild og kan ikke få strøm, så der er ikke adgang til flere luxus faciliteter fra vognen. Det er også ok. Bare det at have sine ting i pæne bunker og tørvejr er en gave på de kanter. Det skal da nok blive festligt. Håber bare på fuld sol, så jeg kan få noget sol på kroppen mens jeg nyder musikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar