tirsdag den 15. juni 2010

TAK

Tusind tak til alle jer, mange, som har kommenteret på mit indlæg "Alene i blogland".
Dejligt at i gad skrive om jeres tanker og følelser omkring det at blogge. Jeg er sjovt nok enig med jer alle. Enig i, at vi skal skrive for vores egen skyld uanset hvem og hvor mange som læser vores blog. TOTALT ENIG. Sådan er det også for mig. Min blog er min dagbog, mit brev til vennerne, mit julekort, min klumme osv, men jeg har helt personligt også et andet ønske med min blog. AT DELE! At dele er et kodeord for mig, for mit arbejde, for mit liv, for mit ægteskab, for mit moderskab, mit venindeskab, for mit arbejde med "Lunas Univers". At dele er en meget vigtig del af mig. Min ventil, men også der jeg får ny energi, ny viden og ideér, medspil og også modspil. Der hvor venskaber på alle mulige planer opstår. Ikke nødvendigvis venskaber, hvor vi nogen sinde mødes rent fysisk, men bare omkring et emne som optager os begge/alle. Så jo, jeg har minimum to ønsker med min blog.
At SÅ mange responderede på mit indlæg i dag, har givet mig et totalt energi boost. Den slags bliver jeg høj af. Det er den slags som tænder mig og gør at jeg bare er på igen. Tak for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar