mandag den 26. juli 2010

En lang smuk tur

Det er slet ikke noget problem, at køre det meste af formiddagen, fra Køge til Præstø, til den alternative kiropraktiker og videre til sommerhuset igen, når man kører gennem SÅ smuk natur.
Præstø fjord er altså bare fantastisk smuk.




Kiropraktoren bor bare 3 min gang fra havnen. Øv fiskemanden på havnen havde lukket i dag. det har de fleste fiskemænd vist og det skal vi som kunder vist nok være glade for. grunden er vist simpelthen, noget så sjældent (i fødevarebranchen) som faglig stolthed og et vist ansvar for vores ve og vel. Friske fisk bliver bragt til butikkerne netop om mandagen, samt mega rengøring og nedspuling af hele etablisementet. Fedt. Jeg støtter min fiskemand ALT hvad jeg kan. Er vegetar men spiser fisk, MASSEVIS af fisk og hvis i ikke ved det, så findes der RIGTIG MANGE forskellige og spændende fisk og de er totalt lækre, OGSÅ til gæster og man kan lege i køkkenet og trylle og eksperimentere alt det man lyster hvis man er til det. Er man helt blank så SPØRG din fiskemand. Han er fagmand om nogen og nærmest ryster opskrifter og gode ideér ud af ærmerne. Håber du gider prøve.............................






2 kommentarer:

  1. Ja, der er skønt. Det er så min udsigt til dagligt. :)
    Maria

    SvarSlet
  2. Kære Maria.
    Jeg håber at du har overskud til at skønne på det. Hvor er der bare smukt. Bor du med udsigt til fjorden?

    SvarSlet