fredag den 16. juli 2010

Jeg skal forkæles

Sådan en besked fik jeg fra min veninde Tina til min fødselsdag i april. En hel lang dag til sommer. Den sommerdag er kommet. Det er i dag. Jeg aner INTET. Jeg ved, at jeg bliver hentet kl 11.30, er noget er bestilt kl 19.30, at jeg skal have håndledsbeskyttere og travesko på og skoene må ikke have glat sål men skal kunne stå fast. Det er hvad jeg ved og det er jo ikke meget. Jeg glæder mig. Jeg har stadig tandpine, men tandlægen siger her til morgen, at lidt ondt må jeg gerne have, bare det er mindre end i går, sår er jeg på rette vej. Ok så. Højre knæ driller mig, jeg tror der bor en lille mus derinde. Ellers er jeg KLAR. Det er da spændende og rigtig dejligt, at nogen vil ofre deres penge, tid og tanker på MIG og så en HEL LAAAANG DAG!
Håber jeg får tid til, at tage nogle gode billeder til bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar