torsdag den 22. juli 2010

SÅDAN

Jamen altså. Er hun ikke bare en sød og dygtig søster? Hold da lige op hvor det pyntede, det er lige som om, at huset blev mere lyseblåt. Nøj hvor er jeg glad for den kæmpe forbedring.


Kæmpe kontrast må man da sige. Den bil må da siges at være grøn og kaldes da også FRØEN og ikke for ingenting. Ejeren er hende her

Den friske og arbejdsomme sygeplejerske, min søde niece, som inden endnu en aften vagt på RASK, lige skulle aflevere den plakat jeg havde vundet i hendes Give Away på hendes blog.
Hun fik lige en gang frokost, en fyldig salat og et glas Rose`som hun vist mener jeg drikker en del af denne sommer og JA, det gør jeg da ofte, men ofte er det altså KUN ET`GLAS!
Nu han var her, måtte hun da lige trykke lidt på pcén og vise lidt fra AMIO, som jo åbner d 1.8. Jo jo jeg glæder mig skam.



Til RASK med hende og inden søsteren forlod mig, måtte vi lige gå en tur omkring søen, hvor jeg plukkede denne ret vilde, men meget søde buket.

Jeg skal hjen i weekenden. Hjem til vores Vinbar og Grøn koncert og har derfor tømt køleskabet. Min mand henter mig derfor kl 20.30 og fører mig til noget Italiensk mad. Det vil jeg sidde og glæde mig til, mens jeg slapper af med en kop the og det nye BOLIGLIV, som denne gang, besøger hende her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar