mandag den 19. juli 2010

Sommerhus liv

Her har man tiden for sig. der er klar til afslapning i hver en krog, det er bare et spørgsmål om, om man er til sol eller skygge.



Fik lige lyst til en tur til hovedstaden, efter smykke smovs, blomster og fint nyt voksdug.


NU er jeg landet. Nu er der dekoreret og hyggeligt og køleskabet fyldt. I morgen skal jeg købe maling til stakittet. Søster Sussi kommer og maler på onsdag. Det er min fødselsdagsgave og den glæder jeg mig til.
Grillen/bålstedet er tændt og pludselig opdager jeg hvad her mangler: GRYDELAPPER! Jamen er det ikke godt at jeg har kurven med? Mon ikke der er lidt garn i gemmerne? Det sku da ligne mig dårligt ikke at have et lille forråd.
Måske kan jeg hækle mens søsteren maler. Det ku da vist være hyggeligt med snak og en kop kaffe til arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar