søndag den 25. juli 2010

Vin,dans og koncert

Vi havde en dejlig vinbar lørdag aften. Skøn stemning med en masse levende lys på borde, i træer og rundt omkring i alle hjørner og kroge. Mange vikne blev smagt og snakken gik med gode venner.
Senere kom lidt regn og vinbaren trak inden døre og forvandlede sig til et dansested med MEGET danselystent puplikum.


Søndag stod den så på Grøn koncert i Næstved.
Vi var lidt matte i sokkerne. En tilpas dag til bare at sidde og nyde noget god musik.




Hvis i spørger mig, så gør Thomas Helmig det altså rigtig godt. Han har godt nok været på i mange år. Hold op hvor det klædte ham med ny kort frisure. Alderssvarende og stadig ret lækker. Sikke en sangerinde han har fundet. Hun kan godt nok synge igennem. Fed udstråling og stor stemme.


Min koncert armbånd. Det er jo ikke til at se om jeg er 18 eller ej, så der måtte noget dokumentation til. Fair nok.





2 kommentarer:

  1. ...hørte du jeg råbte "SKÅL" kl. 19 nul nul dut - og må jeg sige - det lyder som en rigtig hyggelig VINBAR-aften I havde der, og hvad betyder lidt regn, når musikken spiller - og enig - Thomas Helmig holder...

    SvarSlet
  2. Jeg hørte og følte dig helt klart. Desværre var Thomas Helmig ikke i vinbaren. En skam for alle parter. Ja en dejlig vinbar

    SvarSlet