fredag den 13. august 2010

Der arbejdes for og på sagen

Klokken er nu 15.30. Lige nu besidder jeg et twist af et overblik, ikke forkromet, men det er der. Det er tid til en kop kaffe og et tastatur. Tingene skrider stille og roligt fremad og tingene, såvel opdækning, pyntning som menuen tager form. Jeg er i mit es. At arrangere, dekorere og servere og skabe stemninger er lige mig. Jeg har jo arbejdet på restauranter og serveret til mangt en fest gennem tiden, pyntetet op og hjulpet til og haft egen butik med alt til mave og blik, så det er jo helt sikkert et område jeg kan lide.
De mænd skal få en på opleveren og noget til alle sanser, stol på det.
Inden længe vil jeg sætte håret op, lægge en passende make up og iklæde mig min lange kjole.
Når alt er overstået vel fra min side, vil jeg trække mig over på den anden side af vejen, og der finde en kvinde, som er frisk på lidt aften hygge og et glas rødvin. Man skal kende sine lus på gangen og vælge sine venner med omhu, så man altid har en ved hånden eller max lige på den anden side af vejen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar