torsdag den 26. august 2010

Praktisk men røvkedeligt

Kan vi ikke alle sammen stadig huske, hvor kedelige de voksnes praktiske gaver var??????
Vi- alle bedsteforældrer og stedbedsteforældrer, til pigerne i Ribe- har de sidste år, praktiseret den geniale ide`, at give et pengebeløb og sammen købe en større ting. Rigtig smart og gør jo også, at pigerne får de ting, som de jo rent faktisk ønsker sig.
Nu er det lige om lidt Lærkes fødselsdag. 7 år bliver hun og ønsker sig noget dvd noget til bilen og det skal hun da have. Smart med vores fællesgavesystem, gaven er sikret. Et lille klik på netbank og jeg har gjort mit arbejde. Meget behageligt og nemt.
Men nej, jeg kan ikke leve med den løsning. Jeg MÅ vide, at der også er små pakker som skal åbnes, pakker som giver varme i kinderne, lyst til at gætte og mærke efter. Pakke ud og sige "NÆHHHH og NEJJJJ og IHHHHH DOG".
Jeg måtte bare afsted til symaskinen og videre til posthuset. Pakken indeholder en sød gymnastikpose i Stof og Stil`s reretrostof og en hårbørste, samt et mega sødt kort fra Majleg.
Fødselsdagen er først d 14.9, men der bevæger jeg mig jo rundt i Provence, så min samvittighed er også ren som sne.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar