onsdag den 25. august 2010

Punk de luxe

Jeg har skiftet stil. lidt nyt måtte der bare lige til. Og det er jo så moderne at gøre det selv ik`?

Nej, vi skal bare til fest om 14 dage og i indbydelsen står der 80èr tøj. Hmm ok, der er bare det ved det, at jeg ikke orker 80èr tøj, store skulderpuder, gamasher og pink og lyseblå øjenskygge, eller Jane fonda outfit. Faktisk er hverken tøj eller musik fra 80èrne rigtig lige mig. Jeg levede et helt andet liv dengang og var ikke 80èr smart. Derfor bliver mit/vores 80ér look PUNK. Den stil kan jeg til en vis grad bedre identificere mig med og føle mig hjemme i for en aften. Jeg har så valgt PUNK DE LUXE med lille strut tyls skørt. Meget skal skaffes og ordnet før dagen, så jeg er gået i gang og i dag var det så slangordene på tøjets dag. Svært at skrive ting på sit tøj, som på den ene side skal være supkultur agtigt og samtidig noget jeg bare kan nogenlunde stå inde for. Jeg kan under ingen omstændigheder, heller ikke bare for en aften, gå rundt med tøj påmalet ord og citater, som er mig aldeles imod og strider imod mine normale overbevisninger. Det kan jeg altså bare ikke. Sådan er det, sådan er jeg og derved bliver det. BASTA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar