fredag den 24. september 2010

De sidste billeder


Nyd endelig mine sidste feriebilleder for denne gang. denne gang fra hjemturen, Besøg i Lybeck.
dagen startede i skøn stil med Zumba. Fed måde at starte på, så er der gang i hele systemet. Pokkers også, var næste step, endnu et besøg hos min ellers rigtig søde tandlæge. Men helt ærligt altså, TREDIE omgang rodbehandling i SAMME tand. Nu har jeg bare ondt i hovedet og vil lægge mig lidt inden en hyggelig aften hos ældste drengen. Han er jo blevet tredive år og han har fået ny fin lejlighed på Frederiksberg. Han skal fejres lidt med ost og rødvin og vi har lige en fin ting med til væggen.
ferien var jo planlagt til, at jeg ville overraske ham i Spanien hvor han lige har boet. Pludselig stod han så i Danmark. Hmm jamen så er mor altså bare ikke hjemme på din fødselsdag. Det er så heldigvis heller ikke lige den slags ting han går mest op i. Han er Kok, lever og ånder for det, rejser gerne for nye faglige input. sådan er den branche for den type kokke og sådan er han, men i aften skal vi mødes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar