tirsdag den 28. september 2010

Jeg HADER.........

Jeg HADER at afrime fryser og at stryge skjorter. Hvor fanden blev det der selvafrimning og det strygefrie lige af? Somme tider er tiden bare mere end forpasset, endda op til flere gange. Den går bare ikke mere. Man må bare igang.
Sådan en dag var i dag.
Jamen for pokker da hvor er det skønt når det er overstået. der vokser lige så stille en smuk lysende glorie op over hovedet på en`og man hører i det fjerne, den lokale husmoderforening, viske henført og meget benovede om, hvem der jo nok skal have medaljen i år.



Således opmuntret, befandt jeg mig pludselig også bankende løs i en absolut sagesløs men dog lind og føjelig bolledej.
Og tralla trallelaj, ikke et øje er tørt,  når mor også lige lægger an til en dejlig dampende grøntsagssuppe. Sådan en med massevis af gulerødder, lidt rødbeder, et par store kartofler og et par fed hvidløg. Simre simre og hokus krokus.
Her skulle være et billede af det strygeorkester som naturligvis altid spiller i baggrunden, når jeg flyver rundt på min lyserøde sky og passer mine husmoderlige pligter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar