onsdag den 29. september 2010

Store flotte fyre med et godt brøl

Hvis dy interesserer dig bare den mindste bitte lille smule for dyr, krondyr, så vil jeg altså anbefale dig, at pakke familien, veninden, kæresten eller hvad du har, sammen og komme afsted til Dyrehaven. Det VRIMLER med dyr. Hannerne er igang med, at pisse teritorier af, at samle deres flok af hunner, som senere skal bedækkes og passes på gennem vinteren.





De er helt oppe på stierne. Løber rundt og genner, kalder, brøler, advarer og er helt oppe på dupperne.
Meget spændende at være SÅ tæt på og en lille bitte smule skræmmende, når man er rigtig tæt på.
Jeg vil se mere og dele det fantastiske syn, så jeg har inviteret manden på tur på søndag. Vi skal trave i dyrehaven nogle timer og kender jeg os ret, ender vi på den skønneste caf`´/restaurant i Helsingør. Jeg kan ikke huske navnet lige nu, men det kan i jo få senere.
Hvis i tager af sted, så drop motorvejen. FOR GUDS SKYLD. Und jer selv turen på strandvejen. Den vej som er gjort af noget af det samme stof som drømme. Der kan drømmes om mangt en villa med havudsigt, en lille yaght i havnen mm. At drømme er ganske gratis og frit for alle, så bare tag for dig af retterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar