torsdag den 30. september 2010

Mobbeoffer

På grund af denne meget specielle sadel, er jeg blevret offer for let mobning, og megen moro.
Enig, den ser totalt tosset ud. Jeg har den på prøve et par dage, men tror det endelige valg falder på den. Jeg har efterhånden prøvet et par stykker.
Min cykel er en herreracer og dermed med herresadelæ og det går SLET IKKE til kvinder. Andre racersadler har også været for lange i forstykket. Denne klæder ikke ligefrem en racer, men jeg er faktisk ret ligeglad, hvis det er den som skal til, for at jeg kan cykle, også i længere tid og helt uden smerter og sår. Hold da op for en ballade, bare for en cykeltur.


I dag er det nu hele kroppen som skal i svingninger. Jeg skal til Zumba og det er jo altid hamrende sjovt. Har lige hørt om det sidste nye: Stripfitnes, hvor man dog beholder tøjet på, men danser bevægelserne fra strip. Mon det også skal prøves? Er ikke sikker, men man skal da aldrig udelukke noget på forhånd. Helt sikkert kanon god motion, hvor de små og dybe muskelgrupper også bliver rørt og sikkert også lattermusklerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar