torsdag den 7. oktober 2010

Det sure med det søde

Øv for pokker for en dag. Feberen hærger rundt i min kroppen. Jeg har ondt i nærmest det hele og som sidste skud på stammen, gør halsen nu også ondt. Jamen hold i ryggen har jeg da også fået. Jo jo jeg går skam til den.
På trods af regn, rusk og dårligdomme, drog jeg mod hovedstaden. Fast besluttet var jeg på, at danse en go gang svedig BURN OUT BELLYDANCE.
INDRØMMET! Jeg måtte aflyse og vende næsen hjem igen.
ØV ØV OG ATTER ØV.
Nå men intet er så skidt og bla bla bla. Nu jeg var kommet til byen, ville jeg altså have mig et par zumbasko og med i købet røg lige et par fine standardsko, andet par i otte år, så det var vel i grunden ret velfortjent. Begge par glæder jeg mig til at træde op i. Fine, bløde og smukke. Uden en ridse og tråd på overlæderet. Endnu bedre var prisen. Tilsammen gav jeg det samme for dem begge, hvad ET par zumbasko koster i vores sportsbutikker. Dejlig tillægs overraskelse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar