onsdag den 20. oktober 2010

Genialt med fodbold

Det er da genialt med en aften med fodbold i fjernsynet. Jeg ser meget gerne IKKE fodbold. Det var kun apperatet i soveværelset som gad modtage de sportslige signaler, så tidligt i seng kunne jeg ikke gå, for der sad manden og nyd boldsparkeriet.
HVAD GØR MAN SÅ!!!!!!!!
Man udnytter sku da tiden max. Mega maxi stakke tøj er lagt sammen og fordelt rundt til diverse ejere, papirlapper er gennemlæst og sorteret, netbank er blevet fodret, og opskrifter er fundet og gemt på pc og ikke mindst, er min til enhver tid LAAAAANGE ønskeseddel blever opdateret og renskrevet. En lille glorie er blevet pudset og pryder pladsen lige over mit ellers syndige hoved.
Nå ja forresten, haven var også lige ved at få en omgang tidligere på aftenen, men så begyndte det heldigvis desværre at regne, så jeg måtte søge ly inden døre.
I morgen har jeg planer for. Hemmelige som bare pokker og kun måske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar