tirsdag den 19. oktober 2010

Hot and spicy stuf


 Skønne sager fra Tyrkiet. Gaver fra sønnen og hans kæreste, som har været afsted til tiltrængt afstressning i de varme lande. Stærk tobak til mors vandpibe. Åh for pokker hvor det dufter og ikke mindst, FRISTER. Men men men, jeg tør ikke. jeg er på femte år ikkeryger og tør simpelthen ikke så meget som taget det mindste lille sug på en vandpibe, så det må blive til nydelse for rygende gæster. Måske jeg kunne servere sagerne til nogen som gad nyde min mavedans imens. Hmmm tja
 Dem her, tør jeg til gengæld godt kaste mig over og bruge i rå mængder, endda med glæde. Krydderier i hobetal fra Tyrkiet.
 Og den lille søde sag her. Tyrkisk Backlava (eller hvordan det staves). Sødt som bare fanden, men god i små mængder og fin til kaffen.
Altid dejligt når nogen tænker på en´også selv om man er MEGET langt væk. Det varmer og gør mor noget så blød om hjertet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar