lørdag den 23. oktober 2010

Jeg er stadig igang, se hvad jeg laver

Jeg lovede jo at vise resultater. Jo jo der er da sket noget, men det tager jo længere tid end jeg ofte vil være ved. Når jeg kaster mig ud i kreativitetens åbne land, er det lige som om, at mit hoved åbner sig og tanker og ideér bare drøner rundt i både hoved, krop og hele stuen. Jeg roder med både det ene og det andet på en´og samme tid. På den måde, er jeg ikke det mest strukturerede menneske. En´ide`udløser hurtigt ti andre. Jeg har skam arbejdet og der er også synlige resultater, men jeg må indrømme, at der er endnu flere, ikke færdige, ikke engang begyndte eller gennemtænkte ideér mere på spring. Jeg er mere ide´mager end udøver, ikke kun her ved stofferne, men i alt hvad jeg beskæftiger mig med. Den kreativt tænkende, ide´rige og igangsættende Vædder, som lige så hurtigt er på spring på andre græsgange og boldgader.



Kalenderomslag i FED velour og smukke bånd, lavendelpose i velour og fyldt med lækre lavendelblomster hjembragt fra rejsen til det sydlige Frankrig og sidst en varmepude til ømme muskler eller kolde senge, fyldt med hel spelt og de duftende lavendler.
Jeg lover, at der kommer mere til. Jeg er allerede igang med babytæppet, som blev strikket for LÆNGE siden og først nu er ved at blive syet sammen med flere lag quilt (fra egen hånd). Det tager altså sin tid. Flere småprojekter er også på vej.


I går blev aftenen dog tilbragt hos min søster(en´af mange). Hun havde sat alle sejl til og diskede op med udelukkende vegetar retter. Slet ikke hendes og hendes mands vanlige stil. Udelukkende tænkt, kreeret og serveret, kun for MIN skyld. Det bliver jeg altså glad, rørt og meget taknemmelig over. Ikke noget jeg hverken kræver eller forventer, men sætter stor pris på når det sker. En rigtig dejlig aften, med god mad, snak og gang i strikkepindene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar