lørdag den 9. oktober 2010

ULDKUGLER

Jeg ser uldkugler på flere blogs for tiden. Søstrene Greene har dem i flere størrelser og mange gode farver. Jeg har også været der. Izabel og jeg er jo gået igang med hendes julegaveproduktion. Jeg har hjulpet hende hvert år, med at lave julegaver til hele familien og de næreste veninder. Der er altid flere ting på tapetet, så ikke alle får det samme. Vi/hun er godt igang og har planer om meget mere i morgen. Jeg inspirerer, skaffer materialer, hjælper og vejleder og Izabel arbejder med godt humør. Et godt samarbejde.

1 kommentar:

  1. Det ser så hyggeligt ud..... jeg elsker alle de farvede uldkugler ;)

    Du må snart komme ud og se værkstedet.
    Jeg er igang med at flytte ind.

    Håber forøvrigt, at du efterhånden har fået det bedre?

    kh
    Kris

    SvarSlet