torsdag den 4. november 2010

Noget har jeg da nået.......

Jeg er kommet igang med en lille babyvest/undertrøje i den lækre fede silke med effekt garn. Den er godt nok skøn at røre ved og dejlig at strikke med.
Jeg ved ikke om nogen husker, at jeg for nogen tid siden, fortalte om min barndoms julekalender. det blev jeg selv så inspireret af, at jeg bare måtte igang.

En i grøn og en i rød er det blevet til. En til hver af mine piger i Ribe. Nu er jagten gået ind efter små ting til de mange æsker.
Sidst men ikke mindst, har jeg været OPSLUGT af denne bog

Herbjørg Wassmo er, efter min mening en af de aller bedste forfattere. Fantastiske historier har hun givet os, alle skrevet i et sprog som fænger og lokker og gør afhængig. En sand mester til sit håndværk. i denne bog, får vi historien om hendes oldemors, mormors og mors liv og til sidst hendes egen fødsel. Tre stærke kvinder, i hver sin tid, med hver sine problematikker og dog med fællestræk. Kan MEGET varmt anbefales. Også en rigtig god julegave ide`til læsehesten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar